Konferencijska sala Hotela Integra
Mjesto gdje se nalaze najbolja poslovna rješenja!
Dobro strateško planiranje, te kvalitetna i efikasna komunikacija predstavljaju neke od najvažnijih uslova za uspjeh u svakom poslu. Svjesni dinamike razvoja poslovnog okruženja i brzine pronalaženja efikasnih korporativnih rješenja, u sklopu našeg hotela obezbjedili smo višenamjensku i multifunkcionalnu konferencijsku salu, modernog i autentičnog dizajna, spremnu da uspješno odgovori na mnoge poslovne zahtjeve. Kod nas možete organizovati poslovne sastanke, konferencije, edukacije, radionice, teambuildinge, panele, seminare ili hakatone.
U ponudi imamo salu čiji kapacitet iznosi 50 mjesta. Konferencijska sala Hotela Integra od opreme i sadržaja za obavljanje vaših poslovnih aktivnosti, nudi:
- Wi-Fi
- Projektor
- Govornica
- Ozvučenje
- Wireless
- Laser pointer
- Flipchart
- WhiteBoard table
Dodatne pogodnosti:
- Postavljanje brendiranih zastava na ulazu;
- Besplatan parking;
- Potpuna podrška specijalizovanog tima tehničara;
- Mogućnost organizovanja kafe pauza i ručka u sklopu našeg restorana;
- Promocija događaja putem naših promotivnih kanala;
- Aranžiranje i dizajniranje prostora;
- Organizovanje muzičkih događaja, angažovanje muzičkih izvođača ili dj-a
Spojite ugodno i korisno i impresionirajte svoje poslovne partnere organizacijom poslovnog događaja u Hotelu Integra.
Za organizaciju konkretnog događaja molimo da nas direktno kontaktirate.