Konferencijska sala Hotela Integra

Mjesto gdje se nalaze najbolja poslovna rješenja!

 

Dobro strateško planiranje, te kvalitetna i efikasna komunikacija predstavljaju neke od najvažnijih uslova za uspjeh u svakom poslu. Svjesni dinamike razvoja poslovnog okruženja i brzine pronalaženja efikasnih korporativnih rješenja, u sklopu našeg hotela obezbjedili smo višenamjensku i multifunkcionalnu konferencijsku salu, modernog i autentičnog dizajna, spremnu da uspješno odgovori na mnoge poslovne zahtjeve. Kod nas možete organizovati poslovne sastanke, konferencije, edukacije, radionice, teambuildinge, panele, seminare ili hakatone.

U ponudi imamo salu čiji kapacitet iznosi 50 mjesta. Konferencijska sala Hotela Integra od opreme i sadržaja za obavljanje vaših poslovnih aktivnosti, nudi:

  • Wi-Fi
  • Projektor
  • Govornica
  • Ozvučenje
  • Wireless
  • Laser pointer
  • Flipchart
  • WhiteBoard table

Dodatne pogodnosti:

  • Postavljanje brendiranih zastava na ulazu;
  • Besplatan parking;
  • Potpuna podrška specijalizovanog tima tehničara;
  • Mogućnost organizovanja kafe pauza i ručka u sklopu našeg restorana;
  • Promocija događaja putem naših promotivnih kanala;
  • Aranžiranje i dizajniranje prostora;
  • Organizovanje muzičkih događaja, angažovanje muzičkih izvođača ili dj-a

Spojite ugodno i korisno i impresionirajte svoje poslovne partnere organizacijom poslovnog događaja u Hotelu Integra.

Za organizaciju konkretnog događaja molimo da nas direktno kontaktirate.